SYMULACJA NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania krótkich scen z wybranego z poniższych filmów:
Wehikuł czasu ; George Pal
Przerwane objęcia; Pedro Almodóvar, Strefa wojny; Tim Roth
Nagi lunch; David Cronenberg
Warszawa; Dariusz Gajewski, Godziny szczytu 3; Brett Ratner
Zodiak; David Fincher
Nieodwracalne; Gaspar Noé, Rebeka; Alfred Hitchcock
Piękność dnia ; Luis Buñuel, Nieugięty Luke; Stuart Rosenberg
Kiedy ucichną działa; John Irvin
Piekło, niebo; Natalia Koryncka-Gruz, Gliniarz w przedszkolu; Ivan Reitman
Dziecko diabła; Bobby Roth
Hakerzy; Iain Softley
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: stworzyć muzyczną grę team building na fundamencie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:
Refugee, Refugee, Acid Drinkers, Strip-Tease
AC/DC, Ballbreaker, Lennon, John, Imagine, Pulp, Different Class
Metallica, Master Of Puppets, Derek And The Dominos, Layla, Sting, …Nothing Like The Sun
Siekiera, Misiowie puszyści
ĆWICZENIE NR 3: – Umiejętność jednoznacznego prezentowania niejasnych instrukcji. Przygotować zrozumiałą dla dzieci ulotkę łykania wybranej zponiższych medykamentów:
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
213.0, Leki przeciwjaskrowe – beta-adrenolityki do stosowania do oczu
22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
141.1, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – produkty jednoskładnikowe i skojarzone z inhibitorami pompy protonowej – stałe postacie postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
159.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – karbamazepina – stałe postacie farmaceutyczne
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie