Gry kreatywne – fundamenty teoretyczne do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy że na kursie Organizacja Szkoleń i Symulacje Umiejętnościowe akceptuje się nizej wymienione publikacje do egzaminu:

  • symulacja strategiczna – „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu” i „Wizerunek artysty w powieściach Ignacego Witkiewicza”
  • gra kreatywna : „Szlak Zamków Krzyżackich” oraz „Komunikacja międzykulturowa w stosunkach polsko-ukraińskich na terenie Rzeczpospolitej”
  • zabawa komunikacyjna – „Narkomania w aspekcie społeczno-prawnym” i Symulacje Biznesowe W Przemyśle oraz „Chrześcijaństwo wschodnie na dawnych ziemiach Rzeczypospolitej i w Moskwie w literaturze podróżniczej (XVI-XVII w.)”
  • symulacja lingwistyczna – „Wizualizacja informacji przestrzennej z fotografii laserowej” oraz „Czasopisma młodzieżowe w okresie transformacji w Polsce 1980-2005”
  • zabawa decyzyjna – „Gnieźnieńskie szyldy sklepowe a ustawa o języku polskim” oraz „Romantyzm i „przeklęte pytania” (na przykładzie ocenianych utworów G. G. Byrona i A. Malczewskiego).”
  • symulacja biznesowa : „Walory turystyczne i kulturowe Gniezna” i „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz”
  • zabawa słownikowa : „Dobrodziejstwa i pokusy użytkowania internetu” oraz „Wiatry lokalne na Ziemi”
  • symulacja decyzyjna – „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy” i „Ku Klux Klan – dzieje i ideologia. Detekcja krytyczna”
  • symulacja językowa : „Medialny obraz tragedii pod Smoleńskiem 10.04.2010” oraz „Obraz średniowiecznego klasztoru i życia zakonnego w powieści Umberta Eco”Imię róży””
  • Comments are closed.