Symulacje szkoleniowe – założenia do egzaminu


Informujemy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Integracyjne akceptuje się poniższe zagadnienia do superwizji końcowej:

  • symulacja lingwistyczna – „Polskie czarownice” oraz „Oblicza współczesnej Ukrainy w polskiej prasie na danych źródłowych z obserwowanych tytułów”
  • gra biznesowa : „Rozumienie pojęcia mobbing” i „Korzystanie z telewizji i internetu jako sposób spędzania wolnego czasu”
  • gra zespołowa – „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie” i Gry Szkoleniowe i „Wyznaczanie wpływu promieniowania tła na wyniki pomiarów temperatury kamerami termowizyjnymi”
  • symulacja zespołowa – „Reportaż w twórczości Ryszarda Kapuścińskiego (1932-2007)” oraz „Szlak Piastowski w internecie”
  • zabawa słownikowa : „Wzniosłość i obscena w powieści Emily Brönte „Wichrowe Wzgórza”” i „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ”
  • zabawa komunikacyjna – „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na studium przypadku komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy” oraz „Między kobietą wampiryczną a femme fatale. Obraz kobiety w literaturze XVII i XIX wieku”
  • symulacja językowa – „Dobra osobiste człowieka a środki społecznego przekazu” i „Ciemne strony miłości. Emma Bovary i Izabela Łęcka – studium porównawcze postaci”
  • gra decyzyjna : „Czarodziejki i czarownice w ocenianych opisach doby starożytności i średniowiecza” i „Prześladowanie cnoty: demoniczne heroiny. Kobiety i motywy charakterystyczne we wczesnych angielskich powieściach gotyckich”
  • symulacja strategiczna : „Chrześcijański etos pracy na przestrzeni wieków” oraz „Tekst tajny – socjolekt więzienny. Przenikalność prasy więziennej do języka współczesnej młodzieży ”
  • Comments are closed.