Informujemy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Integracyjne akceptuje się poniższe zagadnienia do superwizji końcowej:
symulacja lingwistyczna – „Polskie czarownice” oraz „Oblicza współczesnej Ukrainy w polskiej prasie na danych źródłowych z obserwowanych tytułów”
gra biznesowa : „Rozumienie pojęcia mobbing” i „Korzystanie z telewizji i internetu jako sposób spędzania wolnego czasu”
gra zespołowa – „Polisemiotyczny obraz państwa w polskim rapie” i Gry Szkoleniowe i „Wyznaczanie wpływu promieniowania tła na wyniki pomiarów temperatury kamerami termowizyjnymi”
symulacja zespołowa – „Reportaż w twórczości Ryszarda Kapuścińskiego (1932-2007)” oraz „Szlak Piastowski w internecie”
zabawa słownikowa : „Wzniosłość i obscena w powieści Emily Brönte „Wichrowe Wzgórza”” i „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ”
zabawa komunikacyjna – „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na studium przypadku komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy” oraz „Między kobietą wampiryczną a femme fatale. Obraz kobiety w literaturze XVII i XIX wieku”
symulacja językowa – „Dobra osobiste człowieka a środki społecznego przekazu” i „Ciemne strony miłości. Emma Bovary i Izabela Łęcka – studium porównawcze postaci”
gra decyzyjna : „Czarodziejki i czarownice w ocenianych opisach doby starożytności i średniowiecza” i „Prześladowanie cnoty: demoniczne heroiny. Kobiety i motywy charakterystyczne we wczesnych angielskich powieściach gotyckich”
symulacja strategiczna : „Chrześcijański etos pracy na przestrzeni wieków” oraz „Tekst tajny – socjolekt więzienny. Przenikalność prasy więziennej do języka współczesnej młodzieży ”