Gry strategiczne – założenia do egzaminu


Ogłaszamy że na studiach Trening Kreatywny i Symulacje Szkoleniowe zaleca się nizej wymienione problemy do superwizji końcowej:

  • symulacja lingwistyczna : „Język codzienny gnieźnian” oraz „Literatura dla dzieci”
  • zabawa decyzyjna – „Wierzenia Wikingów” i „Retoryka perswazji ideologicznej w cyberprzestrzeni. Werbalne oraz pozawerbalne źródła manipulacji i propagandy politycznej w internecie na danych źródłowych z oficjalnej witryny Ambasady RP”
  • gra edukacyjna : „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce” i Naukowe Symulacje Menedżerskie i „Upadek znaczenia rodziny ukazany w szwedzkiej kinematografii”
  • gra kreatywna : „Współpraca państw europejskich w zakresie bezpieczeństwa i obronności u progu XXI wieku. Aspekt pojęciowy, prawny i polityczny” oraz „Spuścizna bizantyjska kultury materialnej we wpółczesnej Bułgarii. Aspekt turystyczny”
  • zabawa edukacyjna – „Polski dandys. O kreacji pewnego stylu życia w listach Juliusza Słowackiego do matki” oraz „Czasopisma literackie w polskim internecie”
  • zabawa kreatywna : „Wizerunek mężczyzny w reklamie” i „Nazwy ulic w Międzychodzie w aspekcie historycznym i kulturowym”
  • symulacja lingwistyczna – „Nasz Świat 2004-2008 z dziejów prasy polonijnej we Włoszech” i „Obraz sekt w ujęciu Kościoła Katolickiego”
  • gra komunikacyjna – „Przyczyny i skutki sięgania przez młodzież po alkohol” oraz „Rozum i uczucie w powieściach Jane Austen”
  • gra decyzyjna : „Idea olimpizmu i środki przekazu nowożytnych letnich Igrzyskach Olimpijskich” i „Komunikacja w rodzinie między matką a córką”
  • Comments are closed.