Gry komunikacyjne – fundamenty teoretyczne do pracy dyplomowej

  • 11, 23, 2016
  •  
  •  Bez kategorii
  • Możliwość komentowania Gry komunikacyjne – fundamenty teoretyczne do pracy dyplomowej została wyłączona


Zawiadamiamy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Szkoleniowe proponuje się poniższe zagadnienia do superwizji końcowej:

  • symulacja lingwistyczna : „Przemoc w filmie” oraz „Public relations instytucji użyteczności publicznej wobec wizerunku Policji i działań informacyjno pracowych komendy Głównej Policji”
  • zabawa kreatywna : „Dobrodziejstwa i pokusy użytkowania internetu” i „Trwałość obrzędów słowiańskich i kultura współczesności”
  • zabawa słownikowa – „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni” i Symulacje oraz „Ukraina przemiany polityczne i społeczne od II wojny światowej do Pomarańczowej Rewolucji”
  • zabawa decyzyjna : „Renesansowa koncepcja człowieka na studium przypadku Trenów Jana Kochanowskiego” i „Unia Europejska jako próba zjednoczenia Europy. Idea a rzeczywistość”
  • gra biznesowa : „Przemoc w filmie” i „Życie i działalność artystyczna Luisa Bunuela”
  • gra strategiczna : „Polskie czarownice” i „Prawosławie na Dalekim Wschodzie”
  • gra językowa – „Zwierzę podmiotem czy przedmiotem prawa?” i „Świat jest teatrem, aktorami ludzie czyli medialny ekshibiocjanizm jako spektlakt jednego aktora”
  • gra słownikowa : „Typy fabuł romansowych w najnowszej literaturze indyjskiej” i „Status osób niepełnosprawnych w wymiarze społecznym”
  • gra menedżerska : „Obraz Francji w „Lalce” Bolesława Prusa i jej adaptacji filmowych” i „Misja czy wojna? Literacki i filmowy obraz polskich żołnierzy w Afganistanie”
  • Comments are closed.