Scenki z zarządzania – materiały do pracy dyplomowej



Informujemy że na programie Kształcenie Alternatywne i Gry Doświadczalne rekomenduje się prezentowane na niniejszej liście problemy do egzaminu:

  • gra komunikacyjna : „”Ogniem i mieczem” Henryka Sienkiewicz: dzieło wobec wyzwania czasu” oraz „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”
  • gra menedżerska – „Początki chrześcijaństwa. Chrzest Polski i Bułgarii” oraz „Kobieta upadła czy bestia wyzwolona. Postać Nany w utworze Emila Zoli”
  • symulacja językowa – „Media na Bałkanach i ich rola w ksztaltowaniu ogólnej świadomości kulturowej w różych społeczeństwach w różnych okresach” oraz Językowe Symulacje Menedżerskie i „Rozumienie pojęcia mobbing”
  • symulacja biznesowa – „Zwyczaje i obrzędy na podstawie „Opisu obyczajów za panowania Augusta III” Jędrzeja Kitowicz i współcześnie” i „Chrzest Polski – hipotezy dotyczące miejsca w świetle dawnych i najnowszych badań historycznych”
  • gra słownikowa – „Opinia Polaków w Unii Europejskiej. Synteza porównawcza przed i po wejściu Polski do Unii Europejskiej” oraz „Koncepcja miłości romantycznej na podstawie utworów literackich”
  • gra językowa – „Dziecko w kulturze na przełomie wieków” i „Problematyka ukraińska w polskich czasopismach w latach 200-2005:” Newsweek” „Polityka”, „Tygadnik Powszechny””
  • symulacja komunikacyjna : „Hiszpania a Polska – dwa obrazy katolicyzmu w zjednoczonej Europie” oraz „Dziennikarstwo internetowe”
  • gra kreatywna – „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego” oraz „Piękno tatru i folkloru góralskiego w literaturze Młodej Polski (na przykładzie obserwowanych utworów Kazimierza Przerwy-Tetmajera i Jana Kasprowicza)”
  • zabawa lingwistyczna – „Eta – od manifestu intelektualistów po dzialalność terrorystyczną” oraz „Zachowania suicydalne jako problem społeczny w procesie socjalizacji młodzieży i ich przedstawienie w mediach”